28 Eylül 2013 Cumartesi

Tayyipleşme ana

Tayyipleşme ana! başlığı yazarak gireyim bu yazıya. Bu aralar evde Tayyip havası esiyor. Annem sürekli bir ezik piskolojisi ile evde geziyor.

 Bir anda dünyanın en pis insanı olduğunu söylerken birden sana ne beğ sanamı sorcam benimle düzgün konuş yetersiz bak.

 Durumuna geçebiliyor henüz çözemedim kadının bu piskolojisini. Her boka alınıyor. Zaten kankası ile uzun süredir buluşamıyorlar. Zaten buluşunca hiç çekilmiyorlar iki tane anne olunca karşında dabıl trip seziyorum kankası'da çok fena yea.

 Ona patates diyecem bundan sonra patates ne derseniz sürekli beni sonra patates kızartması pişirmeyeceği olayıyla tehtit ediyor. Bende ona senin patateslerine mi kaldım diye atar yapamıyorum.

 Çünkü muhtacım anam yemek yapmıyor evde. Sanki bana karşı eylem yapmışlar sürekli yetersiz şöyle böyle şunu yap bunu yap ordan patates'de destek veriyor.

Zaten sürekli Tayyip kafasın'da annem asarım keserim var evde. Kadının derdi ne bilmiyorum. Kankası patates'de Melih Gökçek gibi didikliyor anamı.

Zaten Hep o patates'den çıkıyor bu işler Patates olmasa annem şekerleşebiliyor nasıl oluyor bilmiyorum ama olabiliyor.

Anam o gelince bir güç gösterisinde bulunma isteğinde bulunuyor. Manyak kadın


Anneme bu karikatürü atmak istiyorum ama götüm yemiyor birde facebook adresi var. Senin ne işin var orda dediğimde oyun oynuyorum diyor.

Kriminal keys oynuyorum sen işime karışma enerji gönder portakal suyu bul yeaa deyip atarlanıyor bana. Siz siz olun ananızı teknoloji ile tanıştırmayın

Anne okuyorsan kendine gel umarım okumuyorsun yoksa patates ile birleşip benimle kapışmanızdan korkuyorum haydi görüşürüz.





6 yorum:

  1. Sana çok yükleniyorlar :) Ama asıl sorun annenin kankasında. Komplo hazırlayıp onu evden soğutabilirsin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben annenin kankasında kaldım hala. :) Kanka anneler. Fiuvvv...

    YanıtlaSil
  3. O değil de resme çok güldüm :D

    YanıtlaSil