9 Eylül 2013 Pazartesi

Bir teori

Evrenle ilgili bir teorim var la benim. Arada bir düşünürüm. Aslında sanırım bunu benden daha önce bulan varmış çokta şeyimde alla alla banane la bana duyuramamış başarısız filozof seni pis herif. Akşam akşam deli ettin beni filozof bey.

Çok geçmeden teorimi paylaşayım seninle uykudan yeni uyanmış evinde göt büyüten sevgili okuyucu.


Bak la şimdi herkes. Benim kafamın içerisinde yani. Benim dünyam benim kafamın içerisinden yaratıcı beni bu kafa ile yaratmış yani. 
Ne diyeyim yaratıcı beni sınarken kendi kafamda ki dünya ile sınıyor mesela bu ünlüler televizyon programları falan hep benim kafamda. 
Sende benim kafamdasın okuyucu. Pis herif siktir git kafamdan.

Zaten bu teorimi'de şu isteyince olur şeyleri destekliyor. Mesela "bir şeyi kırk kere dersen olur" diye atasözü şeysi var ya buda benim teorimi destekliyor ne zeki adamım la ben.


Aslında bu teoriyi yalanlayacak tek bok var. O da benim bu kadar şeyi hayatta düşünemeyecek olmam. Sen kimsin'de evrenin teorisini  buluyosun la derler adama.
 

Siktir et gafa yok demek ki. İşte bu benim hayatımı açıklıyor. Siktir et gafa yok demek ki defalarca demek istiyom. Unharca blog yazamıyorum bu günlerde.

Hiç içimden gelmiyor. İçimden geliyor ortaya kaliteli bir şeyler çıkmıyor. İçip içip sıçmış üstüne'de işemiş gibi oluyor yazılar. Sinan akçıl gibi his ediyorum kendimi öyle yazılar yazdığım'da.


 Boş beleş yazılar yazınca kızıyor okuyucular bana. Zaten anneme anneeğ ben popi oldum diyorum. (Popi nedir kendim henüz çözemedim ama sosyal medya'da kulalnıyorlar.)
Annemde senden anca popo olur deyip unharca espiri yapıyor kendi yapıyor kendi gülüyor anlamıyorum bu kadını.


Zaten iyicene yaşlı nene moduna girdi. Bütün gün evde iğne oyası yapıyor. Birde kankası var. Birleşince bitirim ikili oluyorlar. Amına koyayım.


 Neyse teoriden girip nereden çıktım bu yazıda'da. En bokuna kadar uzatmayı başardım. Haydi siktirin gidin görüşürüz.

// Son aldığım duyuma göre o teori matrix'miş yeminlen daha önce izlemedim la.

14 yorum:

  1. bahsettiği teoriyi matrix çalmıştı, bunuda not düşelim.

    not: facene noldu la spam oluverdin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birisi yine şikayet etmiş taner bu sefer attılar beni ehee. Evet matrix benden çaldı

      Sil
  2. Sen eve gelcen rezil ettin Beni el aleme hem ne varmis kankamda

    YanıtlaSil
  3. Hakk senin kafana senin ütopyanı kurmuş sen yorulma diye. Daha ne istiyosun amınakoyim.

    YanıtlaSil
  4. Yazının sonu nereye varacak derken. Evet beklediğimden biraz farklı oldu :D

    Not: Bi de şu anasını sattığımın kelime doğrulmasını kaldır üşeniyorum la.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende varmı ondan ya. En sevmediğim şeyi kendim yapmışım kaldırayım

      Sil
  5. Karikatür cuk oturmuş ehehee :D.

    YanıtlaSil