31 Ağustos 2013 Cumartesi

İçim sıkılıyo ya.

İçim sıkılıyo yea diye başlık attım öylede başlayayım. Bu nasıl tatil la? sıkılmak için gayet elverişli bir ortam. Gayet'de sıkıldığımı diyebilirim. Zaten sıcak bir yandan giriyor 36 derece ne lan! ben bu sıcakla makarna yaparım.
 Yumurta yaparken ocağa gerek kalmıyor. Yumurta'da göte dayandı zaten okul açılacak neyse yeağ. Bu resmi koymazsam mezarımda ters dönerim

 Ben biraz okuduğum kitap'dan bahsedeyim

İncir kuşları Adlı kitap

İncir kuşları hala okuyorum bu kitabı oruspu çocuğu sırpların yaptığı bosna hersek katliamını anlatıyor. Nasıl piç kuruları bilemezsiniz. Ama kitabı henüz bitirmediğim için tam yorum yapmayacağım. Ama kitabın hikayesi gayet ilgi çekici.


Kız  konservatuvar'da okuyor. Aile değerlerine bağlı bir boşnak kızı. Babası imam bunu niye yazayım bilemedim bu biraz saçmalık oldu.
Bu kız teyzesinin yanında kalıyor okumak için. Dedim'mi bilmiyorum bilmiyorum ama Tarık adlı müslüman bir gence aşık oluyor. Açıkcası Tarık ilk önce ona aşık oluyor saçma sapan aşk meşk işleri işte. Bu Tarığın anası'da kızın hocası neyse bu bilgide gereksiz. Bu gün mal mal bilgiler veriyorum kitapla ilgili. Neyse birde Sırp çocuk var.
 Tam bir piç kurusu. Bu'da kıza aşık oluyor.
 Kız bunun kıçına tekmeyi vuruyor tabi. Sonra bu bir tehditler bir tehditler gün gelecek seni elimden kimse kurtaramayacak falan diyor gerisini artık kitap okuyunca şey edin.

En son izlediğim film'den de gireyim. Iron men 3 izledim doğru yazdım'mı tam bilmiyorum. Bunu yazarken her yerimden ter damlıyor yea. Bu ne sıcaktır arkadaş.
İron men 3 aslında bu film'i Robert Downey'e hayranlığım yüzünden izledim. Ama pişman olmadım.


Bu fragmanı gerçekten çok iyi bir film. Gerek senaryosu gerek efektleri açısından çok iyi bir film. İzlemenizi tavsiye ederim. Aynı zaman'da sherlock holmes  serisinin filmlerinide izlersen pişman olmazsın dostum. Haydi görüşürüz. Ben sigara alıcam bu sıcak'ta sigaramı içilir yea.






12 yorum:

  1. Yazış tarzını beğendim dostum takip'teyim

    YanıtlaSil
  2. Iron Man 3'ü izlemek nasip olmadı ya. Ama Şarlok Holms serisini bitirdim. Çok güzel ve izlerken keyif verici. Hele son izlediğim film serisinde ki "The End ?" kısmı beni bitirmişti.

    Bende sana bir kitap önereyim. Ramses Işığın Oğlu. bunun serisi de var ancak 1. kitabın adı bu. Gerçekten tarihe birazcık merakın varsa çok güzel sarıyor. Son serisini okuyorum.

    "Yea" yazıyosun sanırım Fırat hayranıyız ^^

    YanıtlaSil
  3. Ehehe evet fırat gibisi yok. Ramses ışığın adlı kitabıda en yakın zamanda okumaya bakacağım. The end ? benide bitirdi ya çok iyiydi

    YanıtlaSil
  4. İncir Kuşu mu var O.o nası kitap adıymış be

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı bir oku'da öğren nasıl bir kitapmış

      Sil
  5. Kendim gibi yazan birini buldum. Adam gibi bi domeyn bulup wordpresse taşıyalım seni more. Bozma kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah domeynim iyide bir .com getirmeyi düşnüyorum bozmamak için uğraşıyorum

      Sil
  6. 3 gün öncesine kadar bosnadaydım.. 1,5 ay falan kaldım, hala savaşın etkileri sürüyor.. Hala bir çok bina mermi iziyle dolu.. Elbette avrupanın göbeğinde böyle bir manzarayla karşılaşmak hem acı verici hemde utanç.. Gel gelelim, sırplarla birlikte yaşıyorlar, hoş yaşamayıp ne yapacaklar? SS kanunlarına göre yaşamak zorundalar.. Ancak bizzat savaşı yaşamış kişilerden dinledim orada, hiçte iyi şeyler çıkmıyordu ağızlarından.. En son bir arkadaşım Srpski adında bir filmi önerdi.. Eğer izlemediysen bir izlemeni öneririm, tabi miden kaldırır mı bilemiyorum.. Sırpların savaş döneminde büyük küçük demeden götürdükleri her kadına tecavüz ettiğini bilinen bir şey.. Filmde de konu olarak bu vurgulanmış..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamak zorundalar dediğin gibi. Bu kitap'tada bundan bahsediyorlar. Avrupanın göbeğinde böyle şeylerin yaşanması ayrıca trajik (doğru yazdıysam) ki ben olsaydım burdan atıp tutulur ama orada kalamazdım ne biliyim tekrar sırplar ile birlikte yorumun için teşekkür ederim

      Sil
  7. Yazın gerçekten de çok başarılı abi, hayatımda ne yalan söyleyim hiç kitap okumam ama su gibi de okumam var kitap neden okumam? çünkü hiç kitap alacak vaktim olmadı bu gidişle de olmayacak doğrusu, senin kitabın gerçekten ilgimi çekti sayılır ama internetten kitap okuma imkanı var sanırım, ilk bu kitabı mı okusam ne :D ^^

    Iron Man filmini de duydum fakat izlemedim okullara daha 2 hafta var mutlaka bir vakit ayırırım senin için :) Tekrar güzel yazın var diyerek yorumu kapatalım konunun yarısı kadar yorum attım :)

    Takipteyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehe. Beni mutlu ettin teşekkür ederim. Her zaman kitap okuyacak kitap alacak vakit vardır ama ben üşenir kitaplarımı ablama getirtdiririm. Benim için vakit ayıracağın içinde çok mutlu olurum mutlu kal!

      Sil