28 Ağustos 2013 Çarşamba

Bir merhaba dünya

Bir merhaba dünya verelim abimize. Bu kaçıncı blogum bilmiyorum. Yeni keşfettim insanlar bir blog'da kim olduğunu bilmez ise rahat uyuyormuşsun. Ehehe hepinizin amına koyayım kim olduğumu bilmiyosunuz zaten. Neyse takipçilere çok küfür etmek yakışmaz. Ama bana yakışır beğenmiyosanız siktirin gidin. Sansi salvo! durun bu yanlış oldu bunu twitter'a yazcaktım. Umarım bu blogun şifresini unutmam yani unutmazsam daha yazarım. Size sana girdiğim triplerden bahsedeyim sevgili takipçi. Bu blogu açtık'tan sonra terbiyesiz tam bir bad boyum. Aslında blogculuğa ilk başladığım'da sadece insanların dikkatini çekip sevgi kazanmak için yaptığımı söylemeliyim. Ama şu piskolojim'de rahat rahat insanları sikeyim diye bildiğim için sadece düşüncelerim olacağını söyleyebilirim. Bu arada yazı kuralları çok'da şeyimde diyebilirim.


Müthiş sempatikliğim'le birlikte bu yazıyı bitirmek istiyorum ama şu şarkıyla bitireyim

4 yorum:

  1. hoşgeldin,takipteyim cinsin nedir bu arada ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insan olamicak kadar tatlıyım sanırım uzaylıyım

      Sil
  2. Blog'unu sürekli takip ediyorum. Yazılarını çok beğeniyorum. Blog'unda başarılar kardeşim.

    YanıtlaSil